fredag den 16. april 2010

2. tandlæge besøg - og fremskridt!!

Selvom bloggen er gået lidt i stå går det fremad med tænderne!
Jeg har skinne nummer 8 på og jeg føler at mine tænder så småt bevæger sig. I hvert fald er mit bid begyndt at virke lidt skævt i den ene side. Det er en smule irriterende når jeg tygger sammen, men det er jo et tegn på, at der sker noget, så jeg klager ikke (:

Jeg har været til mit 2. tandlæge besøg igår. Tandplejeren Mia tjekkede mine tænder og attachments sad som det skulle og så fik jeg ellers nogle nye skinner med hjem.
Mia postod at hun kunne se, at mine tænder havde rykket sig, men jeg må indrømme at jeg ikke troede, at de havde rykket sig så meget, at man kunne se det.

Lige indtil for en halv time siden...

Jeg skulle rense mine tænder og har altid skulle bruge noget specielt tandtråd kaldet tape, som er meget tyndt. Mine tænder har simpelthen siddet for tæt til at almindelig tandtråd kunne kiles mellem dem. Men pludselig smuttede tandtråden lige ned mellem tænderne - der er kommet mellemrum mellem mine kindtænder i venstre side!! (:

Jeg tror ikke, at min kæreste nogensinde har set nogen blive SÅ glad for at rense tænder, men nu kunne jeg se pludselig se at der virkelig skete noget! (:
Nu glæder jeg mig bare til, at det er fortænderne der begynder at flytte på sig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar