tirsdag den 19. januar 2010

Dag 14 - skinne 2

Igår var det endelig blevet tid til at skifte skinne! (:
Den første var blevet mere og mere snusket til trods for min grundige børstning med babytandbørste og sæbe, så det var skønt, at kunne bakke en helt ny, ren og fin skinne ud. Derudover var det selvfølgelig også godt at mærke, at det da går fremad. Skinne nr. 2 ud af 48 er selvfølgelig ikke meget, men man skal jo starte et sted (:
Jeg var begyndt at blive bange for om noget af mine attachments var knækket af, for bøjlen var begyndt at gå dejlig nemt af. Men da jeg tog den nye skinne på igår sad den pokkers stramt igen.. Men så er alt jo som det skal være (;
Den nye skinne gør dog ikke mere ondt end den første, så jeg savner faktisk lidt smerte. Jeg kan jo slet ikke mærke at mine tænder rykker sig - men det gør de forhåbentligt (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar