mandag den 11. januar 2010

Den første uge

Så er den første uge gået - en uge tættere på målet (: Det er nok lidt for tidligt at begynde sådan en nedtælling, men alligevel.. Det går da fremad (:
Jeg er stadig ikke generet af bøjlen lige bortset fra når det gælder måltider og mellemmåltider.
Morgen, middag og aften skal jeg have skinne ud for at spise - og den sidder VIRKELIG godt fast! Jeg håber tandlægerne ved hvad de gør, for af og til er jeg godt nok bange for at hive alle tænderne ud. Håber jeg snart lærer et eller andet hemmeligt trick..
(Nogen der kender det?)
Mellemmåltider er der ikke rigtig nogle af - og dem savner jeg. I dag har jeg købt en yoghurt som jeg vil forsøge at indtage med bøjlen på. Jeg tvivler på, at det kan lade sig gøre, men det er forsøget værd (:
1 uge til først skinne-skift. Jeg håber faktisk, at den næste strammer mere så jeg kan mærke at der sker noget! (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar