torsdag den 7. januar 2010

Kost og motion med Invisalign

Alt går stadig rigtig godt med min første skinne. Jeg er allerede ved at vænne mig så meget til den, at jeg ikke rigtig mærker den længere, så det er dejligt (:
Det med at få den ud inden måltider går også nemmere og nemmere. Jeg føler dog stadig, at den er ved at flå samtlige tænder i min overmund ud. Håber de bliver siddende... (;
Den eneste lille ulempe jeg har opdaget indtil videre er, at jeg intet kan spise ud over morgenmad, frokost og aftensmad. Bøjlen skal helst sidde i 24 timer i døgnet, så jeg kan ikke bare tage den ud hver gang jeg bliver lidt små sulten - eller lækkersulten... Så når min kæreste finder en plade chokolade frem om aftenen, så sidder jeg og kigger på.. Jeg må da tabe en masse kilo af den her bøjle-kur!
Nå, jeg vænner mig vel til det og måske jeg med tiden lærer at spise en banan med skinnen på (: Jeg har også overvejet petit danone..
Motion kan man også sagtens dyrke med skinnende på (hvis nogen var i tvivl...)
Jeg har både lavet fitness på Wii maskinen plus løbet 5 km! (;
I dag har jeg også taget et start-billede af mine tænder, så jeg kan løbende kan se forandringerne. Jeg nænner dog ikke at lægge billedet op - måske det kommer på om halvandet år når jeg kan tage et efter-billede til sammenligning (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar